مقررات فروش اینترنتی سی کالا
تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت سی کالا میباشد.
————————————————————————
سی کالا موظف است کالایی مطابق با مشخصات فنی درج شده در سایت که خریدار آن را انتخاب کرده و سفارش داده است را برای او ارسال کند.
در سی کالا ، با توجه به نوسانات بازار، قیمتها هر لحظه تغییر میکنند و در صورت عدم موجودی کالا ، رنگ جایگزین و یا مدل مشابه پیشنهاد و مابه تفاوت هزینه خرید از مشتری دریافت می گردد.
پس از ثبت سفارش، به هیچ وجه امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.
سی کالا بنا به درخواست مشتری اجناس را به صورت آكبند بدون تست و یا در صورت درخواست مشتری باز شده و تست شده ارسال مینماید.
با توجه به اینکه شرکتهای سازنده ممکن است یک مدل کالا را با مشخصههای مختلفی در بازار عرضه کنند (مانند تفاوت در مشخصات نرم افزاری، سخت افزاری و یا محتویات جعبه کالا)، چنانچه آن مشخصه در صفحه مشخصات کالا توسط سی کالا قید نشده لازم است خریدار در زمان سفارش آن کالا در سبد خرید سوال خود را در مورد مشخصاتی که در نظر دارد، مطرح کند تا توسط واحد پشتیبانی سی کالا کنترل شود و خریدار پس از دریافت پاسخ اقدام به پرداخت و خرید کالا نماید.
قیمت تمامی كالاها در سایت مشخص است و هیچ هزینهای بجز هزینه حمل (در مواقعی که سی کالا ارسال رایگان ندارد) به آن اضافه نخواهد شد.
تایید و پردازش سفارشات در روزهای کاری انجام میشود و پردازش سفارشها در تعطیلات رسمی امکانپذیر نیست.
در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط سی کالا كنترل شده و تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمنا مرحله تایید پرداخت برای پرداختهای کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن میباشد.
تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت سی کالا میباشد.
مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهدهی شركتهای حملونقل و یا بیمهكننده شركت حملونقل میباشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمهی حمل میگردند. سی کالا نیز پیگیر درخواستهای مشتری از شرکت حملکننده خواهد بود.
در هنگام دریافت سفارش خریدار موظف به کنترل بستهبندی سفارش میباشد تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل بهصورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نماید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به سی کالا اطلاع داده شود تا سی کالا بتواند پیگیریهای لازم را انجام دهد.
خریدار موظف است فورا پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به سی کالا اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری سی کالا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
خریدار موظف است در هنگام دریافت سفارش کاملا آن را از نظر مشخصات کالا بررسی کرده تا در صورتیکه مشخصات کالا مغایرتی با مشخصات ثبت شده در سایت سی کالا داشته باشد آن را به سی کالا اعلام نماید، در صورت تاخیر در اعلام مغایرت مشخصات سی کالا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.
کالایی که دارای اشکال فنی میباشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی سی کالا قرار گرفته باشد) پس از برگشت به سی کالا مورد بررسی قرار میگیرد و درصورت تایید اشکال فنی توسط کارشناسان سی کالا کالای جایگزین برای خریدار ارسال شده و یا وجه آن ظرف یک روز کاری به حساب خریدار عودت داده می شود.
در صورتیكه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد و توسط افرادی غیر از كارشناسان سی کالا بررسی و یا تعمیر شود، سی کالا مسئولیت آن را بر عهده نخواهد گرفت.
در صورتیكه به دلیل هرگونه كار نرمافزاری و یا تغییر شرایط محصول نقصی برای كالای خریداری شده به وجود آید سی کالا از پس گرفتن آن كالا معذور است.
چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص فنی باشد (و در مفاد شرایط ضمانت هفت روزهی سی کالا قرار گرفته باشد) و خریدار ظرف 7 روز از زمان دریافت آن را به سی کالا عودت دهد هزینه عودت و ارسال مجدد بر عهده سی کالا خواهد بود.
در صورت وجود اشکال فیزیکی در کالا (شرایط عودت کالا) خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بستهبندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس سی کالا ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.
امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و سی کالا از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.